U F G

Ukrainian Finance Groupe

Україна, Київ, вул. Саксаганського, 77 +380 44 303 95 76

Вдячні за увагу до нашої компанії!

Захист прав споживачів

Споживач фінансових послуг – фізична особа, яка отримує або має намір отримати фінансову послугу для задоволення особистих потреб, не пов’язаних із підприємницькою, незалежною професійною діяльністю. До споживачів фінансових послуг ПрАТ “УФГ” не належать фізичні особи за операціями, наданими в Україні іншою фінансовою установою, або за послугами, що не надаються ПрАТ “УФГ”.

Звернення споживача фінансових послуг до ПрАТ “УФГ”, незалежно від способу одержання (телефонограма, електронна пошта, на паперовому носії) та громадянства споживача, розглядаються із дотриманням вимог Закону України “Про звернення громадян”.

Звернення споживача фінансових послуг, адресовані ПрАТ “УФГ”, уповноважені приймати касові працівники (працівники) та їх безпосередні керівники (уповноважені працівники).

Працівник, який одержав звернення споживача фінансових послуг, в той же день ініціює передачу звернення безпосередньому керівнику (керівник підрозділу – уповноважений працівник), який забезпечує попередній розгляд звернення в межах своєї компетенції.

За отриманим від підпорядкованого працівника або безпосередньо від споживача звернення споживача уповноважений працівник визначає належність суті звернення до його компетенції. Звернення, розгляд якого належить до компетенції уповноваженого працівника, розглядаються таким працівником з метою забезпечення можливості задоволення інтересів споживача фінансових послуг та негайного інформування споживача про результати розгляду.

В разі визначення уповноваженим працівником неналежності до його компетенції розгляду звернення споживача, не пізніше наступного робочого дня, таке звернення спрямовується на розгляд Голові Правління ПрАТ “УФГ” для визначення працівників, що здійснюватимуть розгляд такого звернення з метою забезпечення можливості задоволення інтересів споживача фінансових послуг та інформування споживача про результати розгляду у встановлені законодавством строки.

Посилання на розділ “Звернення громадян” офіційного Інтернет-представництва Національного банку:

https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals#

Контактні дані Національного банку – гаряча лінія (пн–чт 9:00 –18:00, пт 9:00–16:45):
0 800 505 240 або +380 44 298 65 55

Якщо ви не додзвонилися до оператора, і всі лінії були зайняті, або ви телефонуєте вне робочий день, залиште свій номер телефону на автовідповідачі – вам зателефонують.

Для електронного звернення: nbu@bank.gov.ua

Для листування: вул. Інститутська, 9, м. Київ, 01601.

Для подання письмових звернень громадян: вул. Інститутська, 11-б, м. Київ, 01601.

Контактні дані Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (Держпродспоживслужба):
info@dpss.gov.ua
(050) 230 0428 або (044) 364 77 80
01001, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 1